- современная русская литература
- современные любовные романы
- современная зарубежная литература
- книги о приключениях
- учебники и пособия для вузов
- стихи и поэзия
- русская классика
- мистика
- Все жанры
- любовное фэнтези
- биографии и мемуары
- современные детективы
- короткие любовные романы
- сказки
- попаданцы
- литература 19 века
- научная фантастика
- саморазвитие / личностный рост
- триллеры
- публицистика
- зарубежная классика
- историческая литература
- героическое фэнтези
- научно-популярная литература
- боевая фантастика
- эротические романы
- русское фэнтези
По всем вопросам обращайтесь на:
[email protected](©) 2003-2025.
- Главная
- Myer Kutz
Myer Kutz
Произведения автора 8
Только полные версии книг
РОМАНЫ и ПОВЕСТИ
аудиокнига
3
Год написания книги 2018
Full coverage of electronics, MEMS, and instrumentation and control in mechanical engineering This second volume of Mechanical Engineers' Handbook covers electronics, MEMS, and instrumentation an…
аудиокнига
5
Год написания книги 2018
Full coverage of materials and mechanical design in engineering Mechanical Engineers' Handbook, Fourth Edition provides a quick guide to specialized areas you may encounter in your work, giving y…
аудиокнига
5
Год написания книги 2018
Full coverage of manufacturing and management in mechanical engineering Mechanical Engineers' Handbook, Fourth Edition provides a quick guide to specialized areas that engineers may encounter in …
аудиокнига
4
Год написания книги 2018
A multidisciplinary reference of engineering measurement tools, techniques, and applications—Volume 1 «When you can measure what you are speaking about, and express it in numbers, you know someth…
аудиокнига
4
Год написания книги 2018
A multidisciplinary reference of engineering measurement tools, techniques, and applications—Volume 2 «When you can measure what you are speaking about, and express it in numbers, you know someth…
аудиокнига
3
Год написания книги 2018
A multidisciplinary reference of engineering measurement tools, techniques, and applications «When you can measure what you are speaking about, and express it in numbers, you know something about…
аудиокнига
5
Год написания книги 2018
The engineer's ready reference for mechanical power and heat Mechanical Engineer's Handbook provides the most comprehensive coverage of the entire discipline, with a focus on explanation and anal…
электронная книга
3
Год написания книги 2018
A comprehensive guide for both fundamentals and real-world applications of environmental engineering Written by noted experts, Handbook of Environmental Engineering offers a comprehensive guide t…